God Jul...

Jaha, då var julen slut. Eller är den slut? Julafton är iallafall slut, och julafton är väl den dagen som betyder något?
Enligt mig är julafton den enda dagen som betyder något...

Jag fick en massa bra klappar iallafall, pengar, biobiljetter, underkläder, kläder, hudvårdsprodukter och en hel del mer!
En väldigt lyckad julafton, och en hel del lyckade julklappar.

Jag avslutade julafton genom att gå på en midnattsmässa i en kyrka här på Gotland..det var ganska mysigt, dock märker jag nu när jag är äldre vad faktiskt kristendomen innebär. 
Biskopen i kyrkan talade om hur ''vi var förlåtade för våra synder'' ... Observera att en kristen troende enbart är förlåten för sina synder..
Hey, asså... Och jag som tyckte att Islam var en vrickad religion...:S

Nu ska vi snart ut på landet och äta middag,
Ikväll blir det utgång med släkt och vänner! Trevligt...

God Jul !

Hittade en gammal bild på mig..Var jag inte ganska snyg som brunett ändå..? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0