HAHA Vad ska man göra???

Okey, jag erkänner, det här är nog det värsta man kan ha i sin blogg, men jag lovar det här bli första och sista gången;)



Favoritcafé
: John Chris
Favorittidning:Cosmopolitan
Bästa saken som händer i vinter: Nyår förfan!
Ett måste i garderoben: Vita Converse
Favoritplagg i garderoben just nu: Klänning
Längd: 174
Byter gärna garderob med: Nicole Ritchie
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
I vinter kommer jag att gå klädd i: Simbas skinn
Men absolut inte i: Ballerinaskor (!?)
Byxa eller kjol: Kjol
Sminktips till allmänheten:  Använd I.D Bare Minerals.. Inget annat!
Parfym jag använder: DKNY och Jennifer Lopez
Senast utlästa bok: Jag läser inte böcker
Mitt rum kan beskrivas som: Har inget rum!? Knappast så att man bor hemma
Mig själv med tre ord: Jag vet inte
Jag ville bli när jag var liten: Jobba på Zoo
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Arg
Är det nåt du absolut inte äter: En hel jävla del, tex Blodpudding
Kläder just nu: NudieJeans, Hm tröja, Svart pälsjacka
Vad sa du senast: Det är bara att skriva svart pälsjacka
Fisk eller badkruka: Firre
Hur många kuddar sover du med: Uno
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Både och
Bästa film: Sex and the City
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: JA
Snarkar du?: Ja
Stjärntecken?: Jungfru
Rädd för insekter?: Ja
Äckligaste insekten: Spindel
Största svaghet: Utseenden
Det här är jag bra på: Att klaga
Bästa bok?: Nää usch
Vad vill du jobba som?: IAllt som ger pengar.
Chips, morötter eller godis?: Chips
Pizza eller hamburgare?: Både och
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: Tattuering på ryggen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): Ostädat, städat just nu
Gungar du på stolen?: Nej
Vilken hand håller du gaffeln i?: Höger
Gillar du att sjunga?: Nej inte direkt
Anser du att du är stark?: Ja jävligt stark
Använder du knark?: HAHA NEJ
Kaffe, thé eller inget?: Kaffe
Har du en besatthet?: Ja, jag tänker i huvudet hur jag måste följa spår osv..


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Har lagt undan den så jag köper den troligtvis imorgon! :) hihi. Kommer nog att bo i den i vår.



Det enda trista är att den är inte likadan som den förra, bara nästan. Den har några fula sömmar, du vet så där sytt i en rund ring, på både armbågar & axlar. Annars tror jag att den är likadan :) den är min imorn iaf ;) Kram!

2008-12-04 @ 00:17:21
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: tror inte heller att den är lika glansig ;/ så jag gillar den förra bättre.. men wtf, den ser nästan likadan ut så whatever :)

2008-12-04 @ 00:20:16
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0